Hvordan engasjere på Facebook?
Det å være tilstede i sosiale medier i 2014 er et must for så og si alle bedrifter etter mitt syn. De som ikke er tilstede har enten ikke skjønt verdien, forstår ikke hvordan og følger dermed ikke med. Litt bastant som alltid, men likevel veldig sant. Det er så viktig! Jeg har jobbet med bedriter og sosiale medier siden 2009 og elsker hvert minutt av det. Etter at jeg lanserte nettkursene mine har hverdagen endret seg veldig og jeg jobber kun online. Digger det!
Jeg ønsker virkelig at kundene mine skal skjønne verdien de får ved å bruke litt mer tid på Facebook, sette alt i system slik at ting ikke er tilfeldig når de publiseres, bli bevisste på når det er best å publisere, hva som er best å publisere, hvordan dialogen skal foregå og hvorfor den ikke bør være for slagsrettet. Du skal jo selvfølgelig fortelle hva du selger men på en annen måte enn tradisjonell reklame slik vi kjenner den fram til i dag.
Når så du selv på en annonse selv og tok action? Når klikket du selv på en annonse på nettet? Adferd er ikke så forskjellig fra han/henne ved siden av deg, vi bruker nettet ganske likt alle mann og over 2,4 millioner nordmenn bruker Facebook. Det gjør det til en unik arena for å treffe nye kunder.
Hvis noen du kjenner har en Facebookside og trenger å lære mer, så kan du melde på vedkommende i konkurransen jeg har gående denne uken. Noen skal vinne Facebookkursetog alle som kjøper kurset i løpet av februar er med i trekningen av en dag med meg hvor jeg viser bedriften alle mulighetene som finnes på nettet for at de skal bli en suksess. Jeg elsker å bidra med kunnskap og gleder meg til februar måned. Mange kunder jeg skal jobbe med!! Slike konkurranser engasjerer alltid!