Fornøyde kunder i sosiale medier

Jeg har sjelden gått igjennom en så frustrende, men samtidig givende fase, som jeg gjør nå om dagen. Mye som skjer inni meg, endringer i firmastrukturen i Chills ( vi måtte endre litt måten deler av firmaet er bygget opp), og mye som skjer privat. Og ikke minst masse spennende med nye kunder jeg jobber tettere med enn noen gang. Jeg har blogget om disse kursene jeg gir via bloggen, hvordan bl a gründere skal skape sin egen markedsplass og knytte hele nettet sammen for enklere å nå ut med sitt budskap. Jeg har blogget i over åtte år, klart å nå ut ved å markedsføre meg via sosiale medier, og dermed skapt en suksess for egen del med flere tusen daglige lesere og over 30 000 følgere totalt på nettet.

Nå ønsker jeg å bidra med min kunnskap, og hjelpe de som ønsker og trenger min kunnskap. Det er så mange ressurssterke kvinner og menn i dette flotte landet vårt som sitter og brenner med en ide, et konsept, en vare eller et produkt, og ikke aner hvor effektivt nettet er for å nå ut med akkurat deres ide´. De ser ikke alle de mulightene som er der, tror at det er vanskelig og komplisert, og at en må leie inn dyre firma for å få dette til.

Men så forteller jeg de noe helt annet.

Det koster ikke mye, heller tvert i mot. Det er bortimot gratis og det er mange enkle måter å gjøre dette på. Jeg leverer en ferdig pakke hvor alle tabbene er linet opp, for de er gjort av meg, samtidig som jeg har funnet de mest effektive hjelpemidlene for å forenkle det hele. Det tekniske løses fort sammen med meg og vips så er markedsplassen klar på 1 2 3. HERLIG!

Synlig på nett

Idag skrev en av mine første bloggvenninnekunder,  MaryAnn, et innlegg om hvor fornøyd hun er, hvor mye hun lærte på workshop med meg og lærer av meg hver dag. Hvor inspirert hun blir av å jobbe med meg og hvor enkelt det egentlig kan gjøres. Jeg er så stolt idag og jeg gråter en skvett når jeg skriver dette. Jeg har jobbet så lenge med mennesker hvor jeg må overbevise meg i hel for at de skal se bildet jeg maler....mens jeg nå jobber med mennesker som elsker kunnskapen min og omfavner den med hele seg. Jeg har kommet hjem. Så enkelt, men likevel en lang reise for å innse akkurat dette.

Trine må jobbe med mennesker i denne fasen i livet. Mennesker som vil, som engasjeres lett, som ser mugligheter og tar de, og ikke minst ønsker å lære noe nytt som de brenner etter å mestre. MaryAnn er slik og derfor er gleden min stor i dag. Hun er på rett vei.

Så denne går til deg MaryAnn: trenger du eller din bedrift hjelp til å få en helhetlig visuell markedsføringplan, så ta kontakt. Denne dama kan jobben sin og er en ressurs å jobbe med. Jeg er stolt over hvor fort du tok til deg mine råd og jeg skal følge deg tett MaryAnn. RASE HELL AND ROCK'N'ROLL!! 

Nå er vi begge SYNLIGE PÅ NETT. 

Utdrag fra bloggen til MaryAnn som dere gjerne kan besøke her.

Jeg bestemte meg rett og slett for at nå skulle jeg bare finne ut av det hele. Hvordan markedsføre min egen bedrift på nett og sosiale medier. Jeg tok sparepengene og investerte i å lære fra de beste som jeg viste kunne sparke meg bak i riktig retning. De to som har gitt meg mange tøffe spark med kjærlighet, en gedigen haug med frustrasjon og en masse tydeliggjøring av kunnskap jeg egentlig hadde, er Gry Sinding og Trine Grung. Jeg vet ikke hvordan jeg kan få takket de nok. Men en stor klem skal de jammen få neste gang vi møtes. Sjekk ut de råeste damene som sparker hardest med kjærlighet: www.grysinding.com og www.trinegrung.no.