Trine Grung

View Original

Den digitale strategien

Forrige uke fikk jeg flere mail fra mange som hadde sett endringene jeg hadde gjort på nettsiden min. De mailet meg fordi de ønsket råd. Potensielle kunder altså!! Veldig kjekt at det ble lagt merke til for jeg har brukt mange timer på bloggen min og strukturere teksten, og jammen er det mye morsom jobbing om dagen. Akkurat sånn jeg liker det, med mye arbeid og masse kreativ jobbing.

En av dem som tok kontakt var Bærum optikk og Berit Lilleengen. Butikken hennes møter det samme problemet som veldig mange andre lokale butikkaktører som ikke er en del av en kjede. De er små, men selvom Bærum Optikk går bra, er i den sammenhengen vanskelig å konkurrere på pris, markedsføringsbudsjetter, tid til digital kommunikasjon og mer.

Vi skal nå i gang med en langsiktig plan for arbeid vi skal gjøre sammen i digitale kanaler. Denne prosessen er den jeg elsker aller mest!

Utrolig morro og det er bare å glede seg!